Heisann 2017

2016, en berg-og-dalbanetur jeg vurderer å fortrenge, men som jeg ikke helt klarer å gi slipp på. 2017, derimot, skal bli noe annet.

Jeg skal drikke mer vann, spise mer fisk, trene litt oftere, være mer ute, skrive mer, si mer nei, lese flere bøker, bruke mindre tid foran mobilen, ikke sammenligne meg for mye med alle andre, gjøre det som er best for meg, spare mer penger, spise mer frukt, ta bedre vare på meg selv. 

Noen punkter jeg skal tenke litt mer over de neste 12 månedene. Jeg klarer nødvendigvis ikke følge alle mine mål til punkt og prikke, men jeg skriver de ned som en liten reminder til meg selv. Jeg trenger noe å rette meg etter når rutinene har falt i grus. Jeg håper disse målene kan hjelpe meg gjennom året, og gjøre at jeg føler meg både friskere og gladere enn det jeg gjør nå. Etter to uker med influensa(hurra!) føles det helt innafor med noen livsstilsendringer. Så får tiden vise om det blir resultater eller ei – uansett hvordan det går så er jeg klar til å ta fatt på det nye året. Skikkelig klar! Jeg vet ikke hvor mange forandringer dette året vil by på, om det kommer til å bli fylt med oppturer eller nedturer, men jeg føler meg veldig heldig som får lov til å være med på reisen. 2017, jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg! Det går mot lysere tider, og jeg liker det.

Leave a Reply

